- All
- Διαδικασία πληρωμής
- Δημιουργία Λογαριασμού
- Επιστροφές προϊόντων
- Ασφάλεια δεδομένων
- Διαδικασία παραγγελίας
- Παραλαβή προϊόντων
- Δωροκάρτα
Έβαλα κάποια προϊόντα στο καλάθι μου και έκλεισα τον browser χωρίς να ολοκληρώσω την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;
Αν τοποθετήσατε τα προϊόντα στο καλάθι σας όντας συνδεδεμένος στον λογαριασμό σας πραγματοποιήστε σύνδεση και το καλάθι σας θα επανέλθει.
Αν τοποθετήσατε τα προϊόντα στο καλάθι σας χωρίς πρώτα να πραγματοποιήσετε σύνδεση σε κάποιο λογαριασμό τότε ο browser σας θα κρατήσει το καλάθι σας για κάποιες ώρες ανάλογα με τις ρυθμίσεις του. Σε αυτήν την περίπτωση ανοίξτε το site απο την ίδια συσκευή και με τον ίδιο browser που χρησιμοποιήσατε εξαρχής το σύντομότερο δυνατόν και πηγαίνετε στο καλάθι σας.
Σημείωση: Σύμφωνα με το πρωτόκολλο περί προσωπικών δεδομένων η σελίδα δεν κρατάει στοιχεία που αφορούν την πλοήγηση του χρήστη και είναι αδύνατον να ανακτήσουμε τα δεδομένα του καλαθιού σας ακόμα και αν το θέλαμε.
Πως κάνω μια παραγγελία;
- Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν .
- Προσθέστε τα στο καλάθι με την ποσότητα που επιθυμείτε.
- Ολοκληρώστε την παραγγελία σας ως επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή δημιουργήστε έναν
δωρεάν λογαριασμό στον ιστότοπο μας. - Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης της παραγγελίας σας.
- Ελέγξτε την παραγγελία σας και πατήστε "ολοκλήρωση παραγγελίας