- All
- Διαδικασία πληρωμής
- Δημιουργία Λογαριασμού
- Επιστροφές προϊόντων
- Ασφάλεια δεδομένων
- Διαδικασία παραγγελίας
- Παραλαβή προϊόντων
- Δωροκάρτα
Σε ποιες περιπτώσεις μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που παρέλαβα από εσάς;
- Έχετε κάνει λάθος παραγγελία. Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε εσείς με τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής για την επιστροφή των προϊόντων, η οποία πρέπει να γίνει εντός 10 ημερών.
- Έχετε λάβει άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε. Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται η εταιρεία μας με τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος. Την επιστροφή την αναλαμβάνει αποκλειστικά η εταιρεία μας και κανονίζει η ίδια για την παραλαβή.
- Το προϊόν δεν έφτασε σε καλή κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται η εταιρεία μας με τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος. Την επαναποστολή για αντικατάσταση την αναλαμβάνει αποκλειστικά η εταιρεία μας και κανονίζει η ίδια για την παραλαβή και παράδοση. Για τους προαναφερθέντες λόγους έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων εντός 10 ημερών και εφόσον αυτά επιστραφούν σε άριστη κατάσταση. (Εξαιρείται η τρίτη περίπτωση όπου έχετε παραλάβει προϊόν το οποίο δεν έφτασε σε σας σε καλή κατάσταση.) Σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις, επικοινωνήστε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στο 2392029669 η στείλτε μας email στο info@helidonis.gr